Բուքը, երգը, երեխան

Վերլուծություն

Այս պատմությունից ես առանձնացրեցի մի քանի կետեր, որոնց մասին կցանկանայի հայտնել իմ կարծիքը։

Երեխան շուտ է եկել դպրոց. Պահակը նրան դպրոց չթողեց։ Երեխան նույնպես խնդրում է իրեն ներս թողնել՝ ասելով, որ ինքը կգնա նստարանի տակ ու իրեն ոչ ոք չի տեսնի։ Պահակը չի մտածում իր եսասիրության պատճառով, չնայած ամեն դեպքում դուք պետք է պահպանեք կանոններն ու կանոնակարգերը և ամեն ինչ անեք ճիշտ ժամանակին։

Այսպիսի երջանիկ կյանք է տվել մեր ընկեր Էսինչը, Մեր ընկեր Էսինչը մեզ տվել է այնպիսի երջանիկ կյանք… Դա մանկական երգի մի մասն է։ Կարծում եմ՝ նա երգում էր, իսկ էլ ի՞նչ էր անում։ Նա մրսեց։

-Քաղցա՞ծ ես, լակոտ: Իմ կարծիքով, ինչ էլ որ լինի, երեխաներին չի կարելի լակոտ անվանել։ Մարդը կենդանիներից տարբերվում է խոսելու և հասկանալու ունակությամբ, և ամեն ինչ կարելի է բացատրել բառերով:

Ձախ ձեռքը սառեց ոտքերի հետ միասին։ Սա հետաքրքիր նկարագրություն է։ Կարծում եմ՝ այսպես է նկարագրված հովացման գործընթացը։ Ինձ շատ դուր եկավ այս տողը:

Իմ կարծիքը պատմվածքի մասին. Սիրում եմ պատմություններ, որտեղ հերոսները նյարդայնանում են, ծերերն ու երեխաներն են: Նրանց հարաբերությունները շատ հետաքրքիր են։ Այս պատմության մեջ էլ է այդպես։

Leave a comment