Թարգամնություն

The More Loving One
Looking up at the stars, I know quite well
That, for all they care, I can go to hell,
But on earth indifference is the least
We have to dread from man or beast.

How should we like it were stars to burn
With a passion for us we could not return?
If equal affection cannot be,
Let the more loving one be me.

Admirer as I think I am
Of stars that do not give a damn,
I cannot, now I see them, say
I missed one terribly all day.

Were all stars to disappear or die․

Առավել Սիրող Մեկը
Նայելով աստղերին՝ ես բավականին լավ գիտեմ
Որ, չնայած նրանց հոգատարությանը, ես կարող եմ գնալ դժոխք,
Բայց երկրի վրա անտարբերությունը ամենաքիչն է
Մենք պետք է վախենանք մարդուց կամ գազանից:

Ինչպես պետք է մեզ դուր գա, որ աստղերը վառվեն
Մեր հանդեպ կրքով մենք չէի՞նք կարող վերադառնալ:
Եթե հավասար ջերմություն չի կարող լինել,
Թող ավելի սիրողը լինեմ ես:

Երկրպագող, ինչպիսին ես եմ կարծում
Աստղերից, որոնք չեն անիծում,
Ես չեմ կարող, հիմա տեսնում եմ, ասեմ
Ամբողջ օրը ահավոր բաց էի թողել մեկին։

Leave a comment