Ես, ես և ես… 

Սիրում եմ ինքս ինձ իմ բոլոր գեղեցկությունով, թերություններով, սխալներով, թուլություններով, մթություններով։
Ես սիրում եմ ինձ, քանի որ արժանի եմ դրան: 
Ես բարձր ուժի տեր մարդ եմ, ով կարող է սարեր շարժել իր սիրով, մտքերով և երազանքներով։ 
Ես լավն եմ, բարի, ուրախ, լի կյանքով և սիրով, վարակիչ իմ պայթուցիկ էներգիայով։
Որոշ բաներ կարող են հավասարապես էական նշանակություն ունենալ, բայց ոչինչ ավելի կարևոր չէ, քան ինքն իրեն սիրելը։ 
Եվ այս պահին այն սերը, որ ես ունեմ իմ հանդեպ, անցնում է վեր ու վեր: 
Դա կարող է հասնել տիեզերքի ծայրին, եթե ես պարզապես այն փաթաթեմ։
Ես սիրում եմ ինձ իմ ամենախենթ, խելացի, գեղեցիկ, մութ ու զվարճալի ձևերով։
Ես սիրում եմ ինձ այնպես, ինչպես ոչ ոք չի սիրում։
Ես սիրում եմ ինձ իմ լիարժեք դժբախտությունների մեջ։
Ես այն ամենն եմ, ինչ կարող եմ և կլինեմ։
Ես վախենում եմ հպարտանալ իմ թերություններով և հպարտորեն կրում եմ դրանք, քանի որ ոչ ոք կատարյալ չէ։
Սա ինձ համար նոր ճանապարհորդության մեկնարկ է։
Սիրո և ինքնաընդունման ճանապարհորդություն։
Ուղևորություն ՝ լիովին գրկելու և գնահատելու իմ ես-ը։
Ես ինձ թույլ եմ տալիս ընկնել իմ ամենահիմար և ամենամեծ ձևով, պարզապես վեր կենալու և նորից շունչ քաշելու։
Ձախողումը ինձ չի խանգարի, բայց ավելի ուժեղ է դարձնելու։ 
Ես լիովին տեսնում եմ ինձ և ժպտում իմ անկատար և աղավաղված արտացոլանքին։
Այնքան ամուր գրկեցի ինքս ինձ, հրաժարվելով բաց թողնելուց
Որքան շատ ժամանակ եմ անցկացնում ինձ հետ, ինչքան ավելի ու ավելի է մեծանում իմ սերը։ 
Արդյո՞ք դա վատ է առողջության համար: Ես այդպես չեմ կարծում։
Ճիշտ է, ես ավելի լավ եմ, ավելի երջանիկ, ավելի ազատ, հզոր, խաղաղ։
Արեգակը շողում է ինձ վրա։
Ես ոչ մի օգնության կարիք չունեմ գեղեցիկ լինելու համար, որովհետև ես ինձ ձեռք եմ բերել։
Ես այդ անզուսպ լույսն ստացել եմ իմ ներսից։
Ես ինքս ինձ հետ կիսում եմ ծիծաղը, ուրախությունն ու տխրությունը։
Ես սովորել եմ իմ փուլերը։
Այնքան հեռավոր այդ փոքրիկ անապահով աղջկանից, որին ես գիտեի։
Քանի որ ես թույլ եմ տալիս, որ նրա կարծիքները կարևոր լինեն։
Ես ընդունել եմ նրա տարբերությունը, նրա տարբեր տեսակի գեղեցկությունը, ես սովորել եմ սիրել։
Ամբողջության, ինքնուրույն ընդունման, մխիթարության և սիրո այս զգացումը ազատագրել է իմ էությունը:

Leave a comment